Колеги дайте мнения защото ще полудея!!! Преди месец и половина,заради водната помпа прогорих гарнитурите,и едно майсторе отвори двигателя,смени помпата,гумичките на клапаните,повдигачите,и т.н.,шлайф,надуване,нови гарнитури,и я затвори,но след това започна да гори яко масло!!!Защо?Ходих на друг майстор,той свали маркуча който отвежда маслените пари ,и каза че надува много и е задрало някое бутало,и затова гори маслото и пуши като я изфорсирам над 5000об.За 1000км.,от максимума на щеката сега е под минимума.Колата е 1.4 ,boxer
Известие
Collapse
No announcement yet.
Вярно ли е?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщениеКолеги дайте мнения защото ще полудея!!! Преди месец и половина,заради водната помпа прогорих гарнитурите,и едно майсторе отвори двигателя,смени помпата,гумичките на клапаните,повдигачите,и т.н.,шлайф,надуване,нови гарнитури,и я затвори,но след това започна да гори яко масло!!!Защо?Ходих на друг майстор,той свали маркуча който отвежда маслените пари ,и каза че надува много и е задрало някое бутало,и затова гори маслото и пуши като я изфорсирам над 5000об.За 1000км.,от максимума на щеката сега е под минимума.Колата е 1.4 ,boxerАрфа Ромео 146 1.6 боксер
-
10w40,но от много години я карам с такова,пробвах и долях 15w40,същата работа,а отзад пуши яко над 4500-5000об.,и с едното и с другото масло. А що се отнася до капачката,загубих оригиналната(при смяна на маслото преди години,бяха "забравили" да я сложат),и сега съм с Фиатска,но тя влиза и излиза свободно и интересното е че си седи на мястото.пропуснах да кажа че маркуча за маслените пари съм го отвел под купето за да не ми прави майонеза по гърловината и плочката на фазата,защото колата я карам повечето на къси разстояния,и прави яко гняс,та същия тоя майстор каза че съм прецакал мотора такаLast edited by pisa_misho; d.m.y г., 00:19.sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER
Comment
-
Щом не са ти вързани картерните газове, реално не можеш да прецениш картерното налягане. Естествено, че капачката ще си стои, системата реално е отворена. При това положение обаче, по-вероятно е да гори масло през гумичка на клапан, тъй като налягането в картера ще е ниско да вкара масло в цилиндър, дори при не добре обиращ маслен сегмент. Ако вкарва масло от там, то налягането на цилиндъра трябва да е доста по-ниско от нормалното и лесно ще се хване.
P.S. - Има едно изключение, но не ми се вярва да не е направило впечатление при ремонта, а то е такова износване, че цилиндърът да "смуче" отдолу.Last edited by myato; d.m.y г., 09:55.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
P.S. - Има едно изключение, но не ми се вярва да не е направило впечатление при ремонта, а то е такова износване, че цилиндърът да "смуче" отдолу.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Всеки нормален човек, който се занимава с ДВГ знае защо става така. Но сега ще почнат форумните теоритици да обясняват космически теории. А аз ще тги го кажа така, явно сериозно си я прегрял. А от сериозно прегряване се отвръщат сегментите, понякога даже се свиват и спират да си вършат работата. Просто се свиват в леглата си и нищо не обират от стените на цилиндъра.
Другия вариант е по-лош, да са ти прецакани цилиндрите от водата, стояла с цилиндрите. При този вариант трябва да си покарал доста време с вече духнали гарнитури. При тоя вариант влиза вода в цилиндрите, гори с останалата смес и ефекта е такъв, че все едно си закарал цилиндрите на песъкоструй. Даже понякога стават елипси самите цилиндри от продължително каране.
Но явно и майсторите са ти слаби. Но ако си дал малко пари за ремонт, не може да очакваш чудеса от майсторите.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеИ в кой такт смуче отдолуAlfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеПредположи.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеПредполагам, че си открил нещо ново.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеМи не. Физиката все още не е претърпяла фундаментални промени. Очакват се в бъдеще.
Не трябва да пишете така все едно сте разглобили стотици двигатели, трябва да пишете- "чул съм от едни хора, прочетох някъде в интернет, обаче не знам дали е така със сигурност."
Както беше споменато по горе, смяна на сегменти вероятно ще реши проблема.Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:36.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеВземи една спринцовка да придобиеш представа кое как е.
Не трябва да пишете така все едно сте разглобили стотици двигатели, трябва да пишете- "чул съм от едни хора, прочетох някъде в интернет, обаче не знам дали е така със сигурност."
Както беше споменато по горе, смяна на сегменти вероятно ще реши проблема.
Като говорим за спринцовки, вземи една в пластмасово бутало. Извади го. Шкурник го по периферият и после пробвай от къде ще дръпне.
Това, че не си вадя хляба в момента с неща, свързани с автомобилна техника, не означава че падам от Марс. От друга страна, нямам спомени да съм опитвал да налагам мнение някога. Определено не съм безгрешен, но за технически неграмотен....извинявай.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщениеЗа смяната на гумичките,повдигачите,водната помпа и гарнитурите,със шлайфа и надуването-900лв.,колко горе долу ще струва смяната на тези сигменти,и какво още ще трябва да сменя покрай тях? А,цената е с материалите
Ако правиш това, реално трябва да платиш гарнитури, сегменти и труд.Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:43.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment